IMG 0092Triinu Rähn

Olen Triinu,

tantsuõpetajana hakkasin tööle aastal 2002 ja sealt alates olen juhendanud showtantsutunde paljudes Pärnu tantsukoolides (Laine Mägi Tantsukool, WAF, Gabriele). Olen omandanud Eesti Võimlemisliidus aeroobikatreeneri paberid ja Tallinna Ülikoolis treenerilitsentsi. Olen läbinud ka palju lisakoolitusi erinevate treeningute juhendamiseks: nt bosu, Kõht-Selg-Tuhar, stepplauatrennid, personaaltreening, EMS-treening, rasedate võimlemine, rasedate vesivõimlemine,  vesipilates jne.


Joogaga hakkasin tegelema tihedamalt 8 aastat tagasi ning olen läbinud selle aja jooksul mitmeid erinevaid joogaga seotud töötubasid: joogateraapia, hingamine - elu alus, kätelseisud, puhastustehnikad, kiigujooga alused, Hatha jooga, Vinyasa jooga.
Sel aastal läbisin Sleeping Yogini joogaõpetajakoolituse ja olen valmis oma teadmisi ka teistega jagama. 

Õpetajana on minu jaoks tähtis,  et tunnid oleks rõõmsad ja positiivse enegiaga laetud ning pean oluliseks harjutuste õiget tehnikat, sest meie keha on meie kodu terveks eluks.

Mul on kolm tütart ja aegajalt juhtub, et õmblen kostüüme erinevatesse telesaadetesse, tantsukoolidele, reklaamidele ja teistele, kes  "kastist-välja-rõivaid" soovivad.

 

Kiigujooga - joogatund, kus asendite sooritamiseks kasutame abivahendina spetsiaalset joogalina, mis on lakke kiiguna riputatud. Joogalinas saab teha nii jooga, pilatese, shindo kui ka akrobaatilisi harjutusi. Areneb painduvus, samuti saab tasakaal ja lihasjõud uue taseme, kuna peab arvestama kiigu ebastabiilse iseloomuga ja et selles erinevaid asendeid võtta, töötab kogu keha aktiivselt kaasa.

Õhtujooga -  joogatund on Vinyasa/Hatha segu, kus pöörame tähelepanu kõikidele piirkondadele, kuhu päeva jooksul on kogunenud pingeid. Liikumine on pehme, samas aga piisavalt intensiivne treenimaks keha ja vaigistanaks meeli. Tund lõpeb pikema meditsiooniosaga. Sobib nii algajatele kui edasijõudnutele.

Hommikujooga - tunnis paneme energiad voolama ja käivitame päeva mõnusate aktiivsete joogaharjutustega, hommikujoogas saavad suurepärase koormuse kõik lihasgrupid ja on keskmisest intensiivsema tempoga tund. Sobib kõigile.

Superemme tund - ema ja lapse ühine trenn, see tund on mõeldud eeskätt kõigile emmedele, kes soovivad oma sünnituseelse või veel paremat vormi saavutada. Tunnis kasutame aktiivseid joogapoose, pilatedeharjutusi, raskusteks kasutame oma pisikesi. 
Beebid peaksid oskama päid hoida ja käputajad ning jooksjad on superhead treeningvahendid. 

 

Lisaks juhendab Triinu koos Janne Ristimetsaga Lastetantsu tunde ning on abitreeneriks akrobaatika tundides.