Helgi Kuusk Kundalini Jooga

Sat Nam!

Kundalini joogaga puutusin esmakordselt kokku aastal 2010, kuid toona see ei kõnetanud mind väga. Proovisin ka teist liiki joogat - nii krija kui krija hatha joogat, jõudes ringiga tagasi kundalini joogani, mil jõudsin äratundmiseni.

Sooviga süvenda põhjalikumalt joogateadusesse, alustasin 2017 õpinguid rahvusvahelise Karam Kriya 1. astme kundalini jooga õpetaja koolitusel ning sama aasta sügisest õpetan ning õpin läbi õpetamise Pärnus ja Pärnumaal. Olen läbinud ka Reiki I ja II astme koolituse.

Kundalini jooga on tõhus isikliku arengu süsteem, mis tegeleb inimese kui tervikuga, kasutades tehnikaid, mis tugevdavad immuun-, närvi- ja näärmesüsteemi, suurendavad stabiilsust ja elujõudu, puhastavad alateadvust (meditatsioon) ning aktiveerivad keha isetervenemisvõimet, et saaksime elada tervemat, teadlikumat ja õnneliku elu. Kundalini jooga on kiireim viis saavutamaks tasakaal keha, meele ja hinge vahel.

Oled oodatud tundi, kui soovid eemalduda igapäevarutiinist, puhastada/ vaigistada oma meelt, tugevdada keha ning vabastada sinna takerdunud emotsioone ja energeetilisi ummistusi.

Tunnid toimuvad kolmapäeviti kell 19.15 – 20.45 ning sobivad nii algajaile kui ka edasijõudnutele. Vaata Tunniplaani

 

Kui soovid individuaalset lähenemist eratundide näol või pakkuda oma kollektiivile võimalust teha joogat töö juures, võta julgelt ühendust.

Oled alati oodatud!

---------------

Sel sügis-talvisel perioodil, ajavahemikus sept - dets 2018 alustame algajate/ taasalustajate kursusega, milles käsitleme kundalini jooga põhitõdesid nii teoreetiliselt kui ka füüsiliselt.

Kundalini jooga tund on kindla ülesehitusega - algab hingamisharjutustega ning sissehäälestus- ja kaitsemantra laulmisega (loitsimisega). Järgnevad soojendusharjutused, mille abil valmistatakse ette lülisammas ja lihased tugevama toimega ja raskemate harjutuste sooritamiseks.

Järgneb harjutuste kompleks – kriya, mis on suunatud konkreetsele eesmärgile: kõhu-, selja- jt lihased, immuunsüsteemi ja närvisüsteemi tugevdamine, ajupoolkerade tasakaalustamine, seksuaalenergia tasakaalustamine, külluse loomine ja palju teisi teemasid. Tund lõpetatakse pikema lõdvestuse, meditatsiooni ja väljahäälestusega.

Joogatunnis on väga suur osakaal hingamisharjutustel, mille eesmärgiks on puhastada organismi, lõdvestada lihaseid, täita keha värske elujõu, ehk prana’ga, õppida kontrollima oma meelt, mõtteid, tundeid ja kogu keha.

Kundalini jooga tundi võib tulla igaüks, nii alustaja, kui ka edasijõudnu, eelnev joogakogemus ja füüsiline treenitus ei ole vajalik. Tund kestab tavaliselt 90 minutit ja iga tund on erinev.

Tundi tule mugavas, lihtsas riietuses (soovitavalt hele, naturaalsest materjalist), võta kaasa oma veepudel ja pleed, et katta end lõõgastuse ajaks. 

Ära söö väga tugevat einet vähemalt 2 tundi enne joogatundi.

Kui sul on tõsiseid tervisehädasid, konsulteeri eelnevalt arstiga jooga sobivuse osas ja teavita neist ka joogaõpetajat. Ka siis, kui ootad beebit!